Portretten. Vol emotie.

05-08-2019

- 16 juli 2019 - 14.30 - AZC Middelburg-

Wat een prachtige opdracht heb ik mogen doen!

Ik heb een middagje portretfoto's gemaakt  van de bewoners van het asielzoekerscentrum in Middelburg.

Zoveel verschillende mensen, talen, culturen en natuurlijk verschillende emoties en als eindresultaat zoveel verschillende portretten. Allemaal uniek!




Deze mensen gingen voor de camera zitten en in mijn gebrekkige Engels heb ik ze duidelijk gemaakt dat ze zelf mochten kiezen welke emotie ze wilden tonen. In de ogen van deze mensen lees je een verhaal. Achter iedere glimlach schuilt een verleden.

 En dat maakt deze foto's bijzonder. Stuk voor stuk. 

 Uniek!


Wat een dankbaar werk was dit om te doen. 

Zo mooi om deze mensen te ontmoeten en een kijkje te nemen in het AZC. 

Ik wil het AZC bedanken voor de prachtige opdracht die ze me gaven!

Op D.V. 28 september zullen deze portretten te bekijken zijn tijdens de open dag in het AZC in Middelburg. Hartelijk welkom!

Voor meer informatie, zie  https://www.openazc.nl/middelburg 

©2018 Naomi de Bonte. Oude Domburgseweg 1, Oostkapelle, 4356 CA
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin