2018 in een flits

18-12-2018

Ja, het einde van 2018 is in zicht. Het jaar waarin ik begonnen ben met Photonom. Het leek mij leuk om even kort terug te kijken op dit jaar!

In mei kreeg ik mijn camera en ben ik direct aan de slag gegaan. Naam verzinnen, logo ontwerpen, Instagramaccount aanmaken en natuurlijk deze website (waar stiekem nog steeds aan gewerkt wordt ; )).                          Beetje bij beetje begon het vorm te krijgen en begon ik met mijn eerste 'proefshoots'. Heerlijk om spontane plaatjes te schieten van familie of vrienden!

Dit jaar had ik een hele leuke shoot van twee meiden (met champagne) die allebei hun diploma gehaald hadden. Ook mocht ik een leuke verjaardagsshoot maken en had ik een hele gezellige middag waarop ik 14 meiden mocht fotograferen bij het Kaslokaal en daarna nog op het strand tijdens een prachtige zonsondergang. Tijdens mijn roadtrip door Roemenië, deze zomervakantie, maakte ik een record aantal foto's in een korte tijd. Op een regenachtige middag in november maakte ik tussen de druppels door nog een reportage van een singer-songwriter met haar gitaar, die foto haalde zelfs de lokale krant. En feestjes, families en de natuur vastleggen waren ook dingen die ik in 2018  veel deed!

Ook ben ik eind dit jaar een samenwerking gestart met Huis van Belle. Dit is een stichting die meiden wil empoweren door hen te vertellen hoe mooi ze gemaakt zijn door hun Schepper en hen wil helpen het beste uit zichzelf te halen. Ik mag foto's maken van hun producten, schrijf blogs hierover en probeer zo hun werk en hun producten onder de aandacht te brengen.            Ik ben erg dankbaar dat ik dit mag doen!

Ik kijk terug op een mooi 2018 vol foto's, shoots en prachtige, vastgelegde herinneringen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie support, meedenken/lezen en natuurlijk al jullie mooie, leuke en waardevolle momenten die ik mocht vastleggen met mijn camera!                                          

En natuurlijk hoop ik in 2019 verder te gaan met het fotograferen van herinneringen! Dus heb je al leuke plannen of ideeën die je op de foto vastgelegd wil hebben? Aarzel niet, stuur me snel een berichtje voor jouw fotoshoot in 2019!


(Oh ja,  en zoek je nog iets leuks om te doen voor in de kerstvakantie? Ik heb nog datums vrij voor fotoshoots! Stuur me even een berichtje/mailtje voor meer informatie!)

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

©2018 Naomi de Bonte. Oude Domburgseweg 1, Oostkapelle, 4356 CA
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin