Begin de dag...

15-09-2018

Rust... Wat is het heerlijk om je zaterdag rustig te beginnen. Nou, ik zal je eerlijk toegeven, 9 van de 10 keer lukt dat bij mij niet. Maar vanmorgen...

Het is 6.45 als ik wakker word, ik twijfel een paar minuten of ik nou in m'n bed zal blijven liggen of dat ik er toch uitga om op strand en in het bos naar de zonsopgang te gaan kijken. Na nog een paar keer omdraaien in m'n warme bed, kies ik er toch voor om eruit te gaan.

Gisteravond had ik stiekem al gekeken hoelaat de zon op zou komen vanmorgen... Om 7. 15, dus dat leverde me wat stress op. Maar na een kwartiertje was ik toch klaar om (*make-uploos) inclusief camera en accesoires de deur uit te gaan...

Toen ik op het strand was, was ik enorm blij dat ik deze keuze had gemaakt. Wat is het heerlijk om zo in alle rust en stilte in de natuur je dag te beginnen. Ik pakte mijn camera en schoot prachtige plaatjes van de zonsopgang, herten en bloemen. 

Kijk en geniet mee... !

Laat de rust en de ruimte van de natuur op je inwerken! 

Ik wens je een fijne zaterdag!

 (inclusief een rustige begin :)



©2018 Naomi de Bonte. Oude Domburgseweg 1, Oostkapelle, 4356 CA
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin