Belle Bijbel Notes

17-11-2018

Stille tijd... Ik moet eerlijk toegeven dat ik het soms lastig vind om echt stil te zijn. Terwijl ik wel heel graag tijd wil doorbrengen om God beter te leren kennen. Hoe kan ik op een goede, voor mij (en wellicht ook voor jou) geschikte manier mijn stille tijd doorbrengen?

                                       ♥ 

Sinds kort gebruik ik dit prachtige notitieboekje:

'Belle Bijbel Notes'


Hierin is ruimte om te schrijven, te journalen en te tekenen. Tijdens mijn stille tijd pak ik de Belle Bijbel erbij en handletter ik een tekst hieruit in mijn notitieboekje. Ondertussen kan ik rustig nadenken over de inhoud van de tekst en wat dit voor mij betekent. Doordat ik er over schrijf en er bij teken komt de tekst bij me binnen en gaat die steeds meer leven bij me.

Daarom ben ik heel blij met de uitgave van dit notitieboekje, die je superleuk kan gebruiken bij de Belle Bijbel, maar natuurlijk net zo fijn is om te gebruiken als je deze (nog) niet hebt! 

Zoek je nog een cadeautje? (Jaa, de maand December komt eraan!) Dan is dit echt een aanrader om te geven of natuurlijk om op je eigen lijstje te zetten.

Dit mooie , handige notitieboekje is verkrijgbaar op de site van Huis van Belle voor maar €8,95,- 

 ( https://www.huisvanbelle.nl/product/notitieboekje-belle-bijbel/ )

Maak tijd voor stille tijd! 


©2018 Naomi de Bonte. Oude Domburgseweg 1, Oostkapelle, 4356 CA
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin